Własna domena umożliwia utworzenie poczty e-mail z łatwym do zapamiętania adresem. Pragnąc ograniczyć koszty, wiele firm wciąż wybiera darmowe domeny, które jednak nie wyglądają zbyt profesjonalnie. Poczta e-mail we własnej domenie wcale nie jest dużym wydatkiem – już za kilkadziesiąt złotych rocznie możesz zwiększyć atrakcyjność swojej marki i znacząco wpłynąć na jej wizerunek. Jakie zalety ma poczta w ramach własnej domeny?

#1 Wizytówka firmy

We własnej domenie można stworzyć przejrzysty adres e-mail do kontaktu z biurem lub konkretnym pracownikiem, np. kontakt@nazwadomeny.pl lub imię.nazwisko@nazwadomeny.pl – darmowe domeny nie umożliwiają tworzenia takich adresów lub wymagają dodawania kombinacji cyfr w celu uniknięcia duplikatów. Przejrzysty adres e-mail to wizytówka Twojej firmy, dlatego warto zadbać o to, by domena i poczta były ze sobą bezpośrednio związane.

#2 Poczta bez reklam

Wiele darmowych domen i programów pocztowych dołącza stopki reklamowe do wysyłanych wiadomości. Wygląda to nieprofesjonalnie w oczach klienta, który może skutecznie zniechęcić się do naszej oferty. Poczta we własnej domenie pozbawiona jest stopek reklamowych oraz reklam na stronach logowania czy bezpośrednio w programie pocztowym.

#3 Filtr antyspamowy

Profesjonalna poczta e-mail we własnej domenie jest wyposażona w filtr antyspamowy, który blokuje niechciane mailingi z ofertami i promocjami. Filtr antyspamowy dokonuje selekcji wiadomości i przyznaje punkty karne e-mailom z cechami charakterystycznymi dla serwisów spamerskich.

#4 Bezpieczeństwo korespondencji

Poczta, której domena została stworzona na użytek prywatny, daje większą kontrolę nad bezpieczeństwem. Zaczynając od filtru antyspamowego, który blokuje wiadomości z potencjalnie niebezpieczną zawartością, przez automatyczne kopie bezpieczeństwa, aż po połączenie szyfrowane https czy certyfikat SSL.

#5 Dodatkowe funkcje

Kalendarz, notatnik, personalizacja wyglądu poczty, informacja o zapełnieniu skrzynki, sprawdzanie pisowni, książka adresowa, oznaczanie spamu, bezpłatna pomoc techniczna, zarządzanie folderami czy wyszukiwarka wiadomości to tylko kilka funkcji, jakie zapewnia poczta w ramach własnej domeny.

Poczta e-mail w domenie tematycznej

Nie masz własnej domeny lub domena, którą chciałeś zarejestrować, jest zajęta? Utwórz profesjonalną pocztę e-mail w jednej z naszych domen tematycznych, które wskazują na profil działalności firmy, np. firma.pl, automoto.pl, holidays.pl, trade.pl czy handel.com.pl. W takiej domenie adres e-mail może wyglądać na przykład następująco: kontakt@twojanazwa.firma.pl. Domena tematyczna dodatkowo wskazuje na działalność firmy, co jest pomocne szczególnie wtedy, gdy nazwą marki jest nazwisko.

Jak zarejestrować pocztę e-mail we własnej domenie?

W IBE.pl dostarczamy niezbędne narzędzia do funkcjonowania firmy w Internecie, takie jak poczta, domena czy strona www. Jeśli chcesz zarejestrować pocztę we własnej domenie lub w jednej z naszych domen koniecznie sprawdź zakładkę „Poczta e-mil” na naszej stronie, a w razie pytań skontaktuj się z nami. Zapewniamy bezpłatny 14-dniowy okres testowy poczty e-mail, po którym zdecydujesz, czy to rozwiązanie spełnia Twoje wymagania.