Jak założyć pocztę internetową?

Poczta e-mail składa się z dwóch usług:
domeny oraz konta e-mail.
Obie te usługi możesz zamówić u nas.

Sprawdź jak zamówić pocztę e-mail najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb i minimalizować koszty.

  1. Jak utworzyć pocztę e-mail we własnej domenie.
  2. Jak założyć pocztę internetową w jednej z naszych atrakcyjnych domen (sprawdź jak oszczędzić).


I. Założenie poczty e-mail we własnej domenie

Przy wyborze poczty e-mail z własną domeną opłata pobierana jest corocznie zarówno za rejestrację domeny oraz utrzymanie na serwerze konta e-mail.

1. Gdy potrzebujesz tylko jednego konta e-mail we własnej domenie wystarczy, że podasz wybraną przez siebie nazwę konta e-mail a nasz system poprowadzi Cię dalej. Zamów jedno konto e-mail we własnej domenie.

2. Gdy potrzebujesz WIĘCEJ niż jednego konta e-mail we własnej domenie sprawdź nasze pakiety i wybierz odpowiedni dla siebie (również gdy masz już domenę zarejestrowaną u innego operatora). Zamów pakiet poczty e-mail we własnej domenie.

Jeśli chcesz przenieść do nas domenę podpowiemy Ci jak to zrobić aby zapewnić prawidłowe i stabilne działanie usługi.

II. Zakładanie poczty e-mail w naszych atrakcyjnych domenach

Przy wyborze poczty e-mail w naszych domenach NIE ma corocznej opłaty za rejestrację domeny – oszczędzasz.
Płacisz jedynie za utrzymanie konta e-mail.

Jeżeli nie masz własnej domeny i na razie nie jest Ci ona potrzebna możesz założyć pocztę internetową w jednej z naszych atrakcyjnych domen. Do wyboru jest kilkanaście profesjonalnych adresów np.: firma.pl, trade.pl, epoczta.biz, automoto.pl, pocztafirmowa.pl, handel.com.pl, czy holidays.pl.

Przykładowy adres:
Twojanazwa@firma.pl

Zyskujesz spersonalizowany, profesjonalny, łatwy do zapamiętania adres mailowy, bez konieczności zakupu własnej domeny. Usługa „Poczta e-mail w atrakcyjnych domenach” to poczta bez reklam i spamu. Obsługiwana jest przez programy pocztowe oraz z poziomu przeglądarki internetowej.