Poczta e-mail składa się z dwóch usług:
domeny oraz konta e-mail.
Obie te usługi możesz zamówić u nas.
Poczta internetowa to dziś podstawowe narzędzie do komunikacji. Zakładanie poczty internetowej jest bardzo proste, ale aby jeszcze bardziej ułatwić proces tworzenia konta pocztowego, przygotowaliśmy krótki poradnik.
Przeczytaj i sprawdź:
- jak utworzyć pocztę e-mail we własnej domenie,
- jak założyć pocztę internetową w jednej z naszych atrakcyjnych domen.
1. Założenie poczty e-mail we własnej domenie
Przy wyborze poczty e-mail z własną domeną opłata pobierana jest corocznie za rejestrację domeny oraz utrzymanie na serwerze konta e-mail.
Gdy potrzebujesz tylko jednego konta e-mail we własnej domenie wystarczy, że wypełnisz na naszej stronie formularz, podając w nim wybraną przez siebie nazwę konta e-mail (np. Jan.Kowalski) oraz nazwę domeny (np. @nazwaTwojejfirmy). Następnie kliknij przycisk „sprawdź”.
System wyszuka i wyświetli listę dostępnych domen. Co dalej?
- Jeśli jesteś już właścicielem domeny, na liście znajdzie się ona z dopiskiem „zajęta”. Aby założyć w niej pocztę internetową, kliknij „dodaj (to moja domena)”. W ten sposób usługa znajdzie się w koszyku. Żeby aktywować konto e-mail we własnej domenie wystarczy sfinalizować proces zamówienia i zakupu. My zajmiemy się konfiguracją konta. Dodatkowo, podpowiemy Ci w jaki sposób przenieść domenę na nasze serwery tak, aby zapewnić prawidłowe i stabilne działanie usługi.
- Natomiast jeśli nie masz jeszcze własnej domeny, możesz ją kupić i zarejestrować u nas. Aby to zrobić, po prostu kliknij przy wybranej pozycji z listy dostępnych domen przycisk „zarejestruj” oraz przejdź do koszyka, żeby zrealizować zamówienie. My zarejestrujemy domenę w Twoim imieniu. Kolejnym krokiem będzie założenie poczty internetowej we własnej domenie przedstawione w punkcie 1.