Jak założyć pocztę internetową?

Poczta e-mail składa się z dwóch usług:
domeny oraz konta e-mail.
Obie te usługi możesz zamówić u nas.

Poczta internetowa to dziś podstawowe narzędzie do komunikacji. Zakładanie poczty internetowej jest bardzo proste, ale aby jeszcze bardziej ułatwić proces tworzenia konta pocztowego, przygotowaliśmy krótki poradnik.

Przeczytaj i sprawdź:

  1. jak utworzyć pocztę e-mail we własnej domenie,
  2. jak założyć pocztę internetową w jednej z naszych atrakcyjnych domen.


1. Założenie poczty e-mail we własnej domenie

Przy wyborze poczty e-mail z własną domeną opłata pobierana jest corocznie za rejestrację domeny oraz utrzymanie na serwerze konta e-mail.

Gdy potrzebujesz tylko jednego konta e-mail we własnej domenie wystarczy, że wypełnisz na naszej stronie formularz, podając w nim wybraną przez siebie nazwę konta e-mail (np. Jan.Kowalski) oraz nazwę domeny (np. @nazwaTwojejfirmy). Następnie kliknij przycisk „sprawdź”.

System wyszuka i wyświetli listę dostępnych domen. Co dalej?

  1. Jeśli jesteś już właścicielem domeny, na liście znajdzie się ona z dopiskiem „zajęta”. Aby założyć w niej pocztę internetową, kliknij „dodaj (to moja domena)”. W ten sposób usługa znajdzie się w koszyku. Żeby aktywować konto e-mail we własnej domenie wystarczy sfinalizować proces zamówienia i zakupu. My zajmiemy się konfiguracją konta. Dodatkowo, podpowiemy Ci w jaki sposób przenieść domenę na nasze serwery tak, aby zapewnić prawidłowe i stabilne działanie usługi.
  2. Natomiast jeśli nie masz jeszcze własnej domeny, możesz ją kupić i zarejestrować u nas. Aby to zrobić, po prostu kliknij przy wybranej pozycji z listy dostępnych domen przycisk „zarejestruj” oraz przejdź do koszyka, żeby zrealizować zamówienie. My zarejestrujemy domenę w Twoim imieniu. Kolejnym krokiem będzie założenie poczty internetowej we własnej domenie przedstawione w punkcie 1.

<< ZAŁÓŻ POCZTĘ INTERNETOWĄ Z JEDNYM KONTEM WE WŁASNEJ DOMENIE >>

Gdy potrzebujesz WIĘCEJ niż jednego konta e-mail we własnej domenie sprawdź nasze pakiety i wybierz najodpowiedniejszy dla siebie. Dodaj go do koszyka. Następnie w dziale „Domeny” sprawdź czy Twoja nazwa jest wolna i również dodaj ją do koszyka a następnie wypełnij formularz zamówienia. My zajmiemy się resztą.
Jeśli chcesz przenieść do nas domenę podpowiemy Ci jak to zrobić aby zapewnić prawidłowe i stabilne działanie usługi..

<< SPRAWDŹ PAKIETY POCZTY INTERNETOWEJ WE WŁASNEJ DOMENIE >>

2. Zakładanie poczty e-mail w naszych atrakcyjnych domenach

Przy wyborze poczty e-mail w naszych domenach NIE ma opłaty za rejestrację domeny. Płacisz jedynie za utrzymanie na serwerze konta e-mail.
Jeżeli nie masz własnej domeny i na razie nie jest Ci ona potrzebna możesz założyć pocztę internetową w jednej z naszych atrakcyjnych domen, dzięki temu oszczędzasz. Wystarczy, że wypełnisz na naszej stronie formularz:

  • podaj w nim wybraną przez siebie nazwę konta (np. Jan.Kowalski lub NazwaTwojejfirmy) – pamiętaj, że nazwa może mieć maksymalnie 31 znaków, możesz w niej zastosować kropkę, myślnik lub podkreślenie dolne,
  • wybierz jedną z kilkunastu naszych domen (np. firma.pl, dobrapoczta.pl, trade.pl, handel.com.pl) oraz kliknij przycisk „zamawiam”.

Kolejnym krokiem będzie podanie danych, w przypadku firmy także danych do faktury, realizacja zamówienia oraz konfiguracja poczty.

<< ZAŁÓŻ POCZTĘ INTERNETOWĄ W JEDNEJ Z NASZYCH ATRAKCYJNYCH DOMEN >>